Budowanie wizerunku firmy w Internecie nie jest takie proste, jakby mogło się nam wydawać. Trzeba przede wszystkim założyć stronę internetową firmy, która jest jej wizytówką. Trzeba określić cel witryny, a także regularnie publikować na niej materiały, które mogłyby być ciekawe dla odbiorcy. Musimy wiedzieć, co chcemy osiągnąć. Na stronie firmowej należy zamieścić przede wszystkim formularz kontaktowy, który ułatwi nam kontakt z potencjalnym klientem, informacje dotyczące działalności firmy i czasu jej istnienia na rynku, szczegółową ofertę, warunki współpracy, referencje, a także loga zadowolonych klientów, którzy skorzystali z usług naszej firmy. Najpierw musimy zapytać klienta, czy możemy opublikować logo jego firmy. Jeśli wyrazi zgodę warto dołączyć obok loga jego referencje. Przede wszystkim starajmy się utrzymywać dobre relacje z klientami, oparte na zaufaniu, profesjonaliźmie i przede wszystkim pamiętajmy aby dbać o jego potrzeby. Źródło zdjęcia: firma.wieszjak.pl